Jak kupować / Pomoc


Jak poruszać się po sklepie?

Po wejściu do sklepu znajdziesz się na stronie Witamy, na której prezentujemy wybrane tytuły z wszystkich działów sklepu MebleNet.pl. Jeśli chcesz przejść do danego działu, kliknij odpowiedni przycisk.
 

Do wyszukiwarki

Można wpisać dowolne słowo (co najmniej dwa znaki) lub słowa, związane z poszukiwaną pozycją. Korzystając z paska wyboru w okienku wyszukiwarki, można sprecyzować, gdzie wpisane słowa system ma znaleźć, czy też szukać ich wszędzie, niezależnie od tego, w której części opisu się one znalazły.
Po użyciu przycisku "Szukaj" system przeszuka opisy poszczególnych artykułów z naszej oferty w danym dziale i wyświetli tytuły, odpowiadające określonym przez Państwa kryteriom.
 

Rejestracja klienta

Możesz się zarejestrować zaraz po "wejściu" do sklepu, przed rozpoczęciem zakupów (na stronie kliknij link "Rejestracja"). Otrzymasz wówczas własny koszyk i osobiste konto, na którym będą przechowywane informacje o Twoich zakupach. Wystarczy podać imię i nazwisko, adres email i wybrane przez siebie hasło. Możesz również przedstawić się później, po dokonaniu wyboru interesujących Cię towarów i podjęciu decyzji o ich zakupie, jeśli jednak nastąpi przerwanie transmisji utracisz informacje o wybranych produktach.
 

Jak kupować?

Jeśli znajdziesz interesującą Cię pozycję możesz ją włożyć do koszyka, by móc ją zamówić przy najbliższym zamówieniu. Towar dodajesz do koszyka, klikając przycisk DO KOSZYKA!. Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się wybranemu towarowi, kliknij jego tytuł lub zdjęcie okładki i wejdź na stronę z informacjami na jego temat. Skrócona informacja o zawartości Twojego koszyka - o liczbie towarów w koszyku i o tym, co ostatnio do niego dodałeś - jest wyświetlana cały czas na górze stron sklepowych. Z każdego miejsca sklepu możesz też wejść do koszyka, klikając link koszyk na górze strony i skontrolować całą jego zawartość. Wchodząc do sklepu warto się zarejestrować - jeśli tym razem nie zdecydujesz się na zakup, a zarejestrowałeś się i masz w bazie naszych klientów własne konto, nawet przy kolejnej wizycie w sklepie uzyskasz dostęp do koszyka, w którym znajdziesz wybrane przez Ciebie poprzednio artykuły, jeśli nie jesteś zarejestrowany, stracisz te informacje, rozłączając się.
 

Jak sfinalizować zakupy?

Jeśli chcesz zamówić wybrane przez siebie towary, wejdź do koszyka, używając linku koszyk na górze strony - będziesz wtedy mógł jego zawartość, ewentualnie wprowadzić jeszcze jakieś zmiany. Następnie kliknij przycisk "Finalizuj Zamówienie". Przejdziesz wtedy na strony, gdzie poprosimy Cię kolejno: o podanie adresu, pod który ma być dostarczona paczka, a także adresu osoby zamawiającej (mogą się różnić) i wybór sposobu.
Po zakończeniu wpisywania danych osobowych wciśnij przycisk "Podsumowanie". Ukaże się strona, prezentująca zawartość Twojego zamówienia. Jest to ostatni moment, kiedy możesz wprowadzić w nim zmiany. Następnie, przejdziesz na stronę, na której należy określić sposób zapłaty - wybierając jedną z opcji.
 

Chciałbym zapłacić za zakupy zrobione w sklepie MebleNet.pl przelewem, czy jest to możliwe?

Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Przelewu dokonuje się, po otrzymaniu od nas emaila informującego, że zamówiony towar jest dostępny oraz z numerem konta na który należy dokonać przelewu. Zamówienie zaczynamy realizowac jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po złożeniu przelewu.
Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia dokonania przelewu. Dopiero gdy kwota przelewu zostanie zaksięgowana na naszym koncie dokonujemy wysyłki. Wpływy są stale monitorowane i kilkakrotnie sprawdzane w ciągu dnia.
 

Chciałbym zapłacić zaliczkę po złożeniu zamówienia z opcją `Za pobraniem`, gdzie mam ją przelać i na jakie konto?

Po złożeniu zamówienia oczekuj na emaila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez pracownika sklepu, gdzie będzie znajdowała się informacja dotycząca ewentualnej obliczonej zaliczki oraz konta.
 

Chciałbym uzyskać fakturę na zakupiony towar, czy jest to możliwe?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę. W trakcie składania zamówienia i podawania danych odbiorcy należy zaznaczyć opcję "firma" i wpisać numer NIP. Fakturę wysyłamy w przeciągu 2 tygodni od momentu zrealizowana zamówienia.
 

Chciałbym wysłać zamówienie na inny adres, niż dane wprowadzone jako płatnika?

w czasie składania zamówienia należy na karcie `Informacje o dostawie` wprowadzić dodatkowy adres dostawy, poprzez przycisk `Zmień adres`.

Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę?
W takiej sytuacji proszę wystawić nam notę korygującą do faktury. Wzór takiej noty możemy przesłać pod wskazany adres email lub numer faxu.
 

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Dołożymy wszelkich starań, aby informacje na stronach internetowych sklepu MebleNet.pl, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, były codziennie uaktualniane. Jednakże przy tak dużej ofercie i w przypadku wyjątkowo nieprzewidzianych zmian w parametrach zamawianych produktów, wycofaniu z produkcji lub wprowadzeniu przez zaopatrzyciela nowych cenników i uprzednim nie informowaniu o tym fakcie, i który nie ma obowiązku terminowego przekazywania tego typu danych, może zdażyć się że oferta będzie wymagała weryfikacji.
 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas otrzymania paczki = czas realizacji + czas dostawy
Czas dostawy zależny jest od wybranego spedytora. Wynosi on średnio od 5 dni do 35dni.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.
 

Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy. Można natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji. Nigdy nie zdarzyło się nam, aby klient otrzymał produkt inny niż ten, na który złożył zamówienie.
 

Bezpieczeństwo przesyłki

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwo dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Jeżeli z uwagi na uszkodzenie lub nie oryginalne opakowanie dostarczonej do Ciebie paczki masz wątpliwości co do stanu jej zawartości - nie odbieraj przesyłki. Poinformuj nas o tym a natychmiast wyślemy do Ciebie drugą paczkę z taką samą zawartością.
 

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną przesyłkę?

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Następnie paczka jest oklejana firmową taśmą i jest to plomba przesyłki. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera lub kierowcy sporządzić protokół szkody, aczkolwiek uprzednio należy złożyć własnoręczny podpis na protokole odbioru, który posiada kurier. Czynność ta, nie wnosi obowiązku przyjęcia przesyłki. Zaś w wypadku jeśli przesyłka składa się z wielu elementów i uszkodzenie jest nieznaczne, możliwe jest jego uzupełnienie na koszt naszej firmy.
 

Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?

Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu zostanie przesłana w emailu.
 

Proszę o potwierdzenie, czy gwarantują Państwo możliwość zwrotu przesyłki po uprzednim zapłaceniu za towar, jeżeli stwierdzę, że towar jest uszkodzony, wadliwy itp.

Jeżeli po odebraniu paczki okazałoby się, że zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest uszkodzony to natychmiast po zgłoszeniu takiego faktu do nas odbierzemy wadliwy sprzęt i dostarczymy nowy wolny od wad.
Jeżeli okazałoby się, że produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, oprogramowanie nie zostało skopiowane, a produkt nie został w żaden sposób zniszczony. Należy wtedy sprzęt odesłać do nas a my zwrócimy wartość sprzętu na podane przez Ciebie konto bankowe.
 

Nie otrzymałem karty gwarancyjnej producenta oraz faktury, gdzie mam odesłać uszkodzony produkt?

Jeżeli dany produkt nie posiadał karty gwarancyjnej producenta, wtedy faktura wystawiona przez sklep MebleNet.pl, którą wysyłamy w przeciągu 2 tygodni od momentu zrealizowania zamówienia. Faktura pełni role karty gwarancyjnej. Wtedy produkt należy dostarczyć na adres siedziby firmy.
Można to wykonać osobiście jak również za pomocą dowolnie wybranej firmy kurierskiej sugerowanej przez nasz sklep. Uszkodzony produkt należy wysłać na własny koszt a naprawiony lub wymieniony zostanie dostarczony na koszt serwisu MebleNet.pl.
 

Nie mogę włożyć produktu do koszyka lub nie widzę niektórych obiektów w sklepie

Najprawdopodobniej jest wyłączona lub ograniczona obsługa JavaScript. JavaScript jest używany do walidacji cech przy dodawaniu produktu do koszyka. Stąd w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej należy umożliwić używanie ciasteczek cookie i włączyć obsługę JavaScript
Strona wymaga również zainstalowanego FlashPlayera. Możesz sciagnac go stąd.
 



Wszelkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zawartość MebleNet.pl stanowi zaproszenie do składania ofert. Sklepy internetowe. cStore