Reklamacje i zwroty

W trosce o najwyższe standardy obsługi Klienta, najskuteczniejszym sposobem zgłoszenia reklamacji jest wypełnienie poniższego formularza.


Prosimy abyście Państwo dokładnie sprawdzili uszkodzony sprzęt, objawy uszkodzenia należy dokładnie opisać w poniższym formularzu. Prosimy pamiętać, że każdy z nas popełnia błędy, a urządzenia nie zawsze od razu działają poprawnie. Dział reklamacji oferuje pomoc właśnie w tych przypadkach. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem, aby omówić przebieg reklamacji.


Wyniki prowadzonej sprawy reklamacyjnej będziecie Państwo mogli śledzić również po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO, gdzie pracownicy działu reklamacji będą aktualizować statusy Państwa reklamacji, oraz pozostawiać ważne informacje. Uwaga opcja śledzenia sprawy reklamacyjnej dostępna jest wyłącznie dla klientów, którzy posiadają KONTO i będą zalogowani przed złożeniem reklamacji.


Przed wypełnieniem formularza reklamacyjnego prosimy o przeczytanie regulaminu.


W przypadku braku możliwości naprawy zdalnej i przy rozpoczęciu już procedury reklamacyjnej. Po omówieniu jej z pracownikami serwisu, zwracany towar należy odsyłać razem z pismem RMA [pobierz]

 

E-mail:
Telefon:
Produkt i opis usterki:


Wszelkie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zawartość MebleNet.pl stanowi zaproszenie do składania ofert. Sklepy internetowe. cStore